niedziela, 12 stycznia 2014

Ziemniak jako bohater filmowy!

Oj długo mnie tu nie było, ale wkrótce na nowo "zaatakuje"!

Tymczasem lecą u mnie mocno wióry na montażu i bardzo dużo nowych rzeczy schodzi, głównie klubowych.
Pracuje też nad montażem making-of oraz teledysku do utworu "Mountain" Miami Reest oraz Max4U Project.

Oprócz tego pamięcia "ziemniaczka"?
Tak, tak! Mówię o Krakowskim Kumpirze!

(zdjęcie: moje z profilu http://www.facebook.com/kumpirwkrakowie/ )


Jeśli nie to zapraszam do lektury - http://janekpisze.blogspot.com/2013/11/jak-z-ziemniaka-zrobic-smakoyk-czyli.html albo bezpośrednio do obejrzenia mojej video-wizytówki, gdzie główną rolę gra... ten ogromny ziemniak!


W dodatku trwa weekend, więc jeśli byście zgłodnieli to macie kolejny powód by miejsce to odwiedzić - są już nowe pozycje w menu.

Jeszcze jedna niespodzianka - w przyszłym tygodniu pokażemy jak się reaktywuje pozycję w menu, w nowym stylu, bo postanowiliśmy z właścicielem tego miejsca by stworzyć na nowo wersję "Góralską", bo co będę tutaj się krył - mam w tym dość dużą swoją zasługę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Archive

Szukaj na tym blogu